Klachten en geschillen
Onze klachtenregeling
Bij trauma de baas doen we er alles aan om je debet mogelijke zorg en service te bieden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet helemaal tevreden over bent., in dat geval horen we dit graag van je, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Bespreek je klacht eerst met ons, bij voorkeur schriftelijk
We raden je aan om je klacht eerst met je behandelaar te bespreken. Vaak kunnen we in een persoonlijk gesprek of veel verduidelijken en tot een oplossen komen.
Kom je er niet uit ?
Als we er samen niet uitkomen, dan kun je een klacht indienen via onze onafhankelijke klachten- en geschillencommissie.
www.zorgvoorzzp.nl
Onze klachtenregeling zorgt ervoor dat klachten zorgvuldig en professioneel worden afgehandeld. Hier zijn voor jou als cliënt geen kosten aan verbonden. Mocht de klacht uitgroeien tot een geschil, dan wordt dit behandeld door een erkende geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend.
Heeft u een vraag neem dan gerust contact met ons op!
klacht indienen ?
Heb je een klacht dan kun je deze indienen per e-mail naar info@zorgvoorzzp.nl een van de klachtenfunctionarissen nemen zo snel mogelijk contact met je op en gaan er alles aan doen om een passende oplossing te vinden
Nog niet tevreden?
Dan kun je deze schriftelijk indienen bij onze geschillencommissie
Zelfstandige zorgprofessionals
postbus 90600
2509LP Den Haag
www.degeschillencommissiezorg.nl




Hoe werkt het?









